Födelsedagsfirande

Nu känns allt riktigt bra. Första dagen på jobbet igår, det var mest hygiengenomgång, brandsäkerhet, hur man häller upp öl och lite annat. Managern verkar väldigt bra, så det känns bra.
Idag är jag ledig, sen drar det igång på riktigt. Ska bli spännande. Sanna har fått jobb på en pub i Camden! Så himla bra! :) Så nu har vi alla tre jobb. Tjoho.
Igår fyllde Frida år. Vi sjöng för henne på morgonen, gav henne en chokladmuffins med ett ljus i och två armband. Sen på eftermiddagen satte vi på henne ögonbindel och åkte tunnelbanan till Oxford street. Det var en syn vi aldrig kommer glömma. Hur en blind Frida skrålar Håkan högt i rulltrappan och snubblar ut genom spärrarna. Sen kom vi till Top Shop och där fick hon shoppa för 50 pund. Hon älskar ju att shoppa. Det blev en jättefin klänning och en härlig liten sak att ha över.
Sen åkte vi hem och Sanna färgade Fridas hår. Under tiden gjorde jag och Gabbi fint i vardagsrummet, vi hade köpt blommor och massa ljus och vin och chips. Sen lagade vi pannkakor och dukade upp bordet med nutella, sylt, grädde, socker och allt man vill ha till pannkakor. Sen satt vi uppe och drack virre och åt chirre. En trevlig födelsedag om jag får säga det själv!
Hon är verkligen värd det bästa, min älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika ni är :O

2012-01-31 @ 15:06:46
Postat av: Ninni

Bra tjejer! Ha kul man lever bara en gång!

2012-01-31 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0