Dålig Londonblogg

Ja jag vet, jag sa att jag skulle börja blogga. Men vet ni vad? Livet här är mycket roligare än att sitta och blogga! Men ibland kanske jag kan få tummen ur. Nu till exempel.
Jag har fått jobb på en pub (The Sussex) vid Leicester square, jobbade mina första timmar igår, och mitt första pass blir på måndag. Kul kul! Såhär glad är jag:
Ikväll ska jag hem till Annica på lite middag och förfest, det blir mysigt. Får se om det blir utgång. Idag igen. Egentligen ville jag inte säga så mycket mer än att jag mår väldigt bra. Hoppas mina härliga vänner mår lika bra som jag.
'
Nu måste jag duscha, sen är det dags att träffa Joel och Klas för att äta crepes på Gabbis jobb. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0