Vårstädning

Igår träffade jag min barndomskompis Elin som bor här i London. Vi har liksom inte träffats på typ 7 år eller nåt. Men det var väldigt trevligt. Hon tog mig till scandinavian kitchen och åt semla (huuuuuuur gott?) och sen till en italiensk restaurang med supergod mat, dit ska jag ta mamma när hon kommer hit.
Idag är första dagen som jag kunde stå på balkongen barfota och känna att solen värmde. Då kände jag och Sanna att det var dags för en rejäl vårstädning. Och oj vad vi har städat. I flera timmar har vi skrubbat mögel, mögel, mögel. Dammsugit, tvättat, bytt lakan, vädrat och putsat fönster.
Nu ska vi laga middag, sen är vi faktiskt värda lite digestive caramel (dom godaste kakorna jag ätit) och lite Big Brother innan det är dags att jobba till sena kvällen. Blä, jag skulle vilja vara ledig jämt jag. Haha, men imorgon blir det utgång med massa löst folk, ska bli riktigt trevligt så jag får väl se fram emot det.
Soliga pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0