Tjofaderittan

Förlåt er stackars läsare som tydligen fortfarande har hopp om min bloggs existens. Med andra ord Elin. Jag ska försöka hålla den vid ytan. Kanske börja ta kort, det blir ju roligare att blogga då. I vilket fall så är livet wunderbar här i utlandet. Jag har börjat stå i baren på jobbet, det är ju tydligen en konst att hälla upp en pint. Men det är kul, dock är jag långsammare än en lam snigel på kassan, men det ordnar väl upp sig förhoppningsvis.
Varje dag gör vi styrka (ja mamma, jag dricker inte BARA öl) och tränar vighet. Det börjar bli bättre och bättre, och oj vad starka vi kommer vara när vi kommer hem! Såhär viga är vi nu:
Ikväll jobbar jag stängning, efter det blir det förhoppningsvis utgång. Dom ska till ett ställe nära mitt jobb, så det blir bara att gå på't. I helgen går inte våran tunnelbana, så det blir till att åka buss. Hej vad det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0