Världens bästa

Det har verkligen varit en helt fantastisk kväll. Min söta trea Hannah fyllde 19 år idag och detta firade vi på Viktoria. Alla kandidater var där utom ettan och femman (skäms på er) och även luciamamma och vår sångpedagog var där. Så härligt, jag är så glad att jag var med i lucia, annars hade jag aldrig träffat dessa underbara tjejer, åh jag tycker så mycket om er!

BirthdayHannah




Sexan




Luciamamma


Även Sanna, Frida och Viktor var med en stund. Tror att dom tyckte det var skönt att se mig så glad. Detta året har kanske inte varit känslomässigt den bästa starten, men det kan ju bara bli bättre så bad som jag mådde igår.
Idag var jag tvungen att säga hej då till min älskade Frida som åker till Indien med Viktor i fyra och en halv månad!! Fatta vad lång tid det är utan min älskade älskade. Åh vad jag kommer sakna henne. Vi har bestämt att jag ska skriva dagbok till henne varje söndag, så hon kommer inte missa något som händer här hemma. Shit, jag längtar redan till den 17 maj då jag kommer träffa henne nästa gång. Lite ledsen i ögat blir jag när jag tänker på det.
Indianerna



Tur att du stannar hos mig i alla fall, bästa Sanna


Imorgon måste jag packa, för i övermorgon ska jag till London baby. Så det är nog dags att sätta på lite oc och sova tills jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0