Trevlig fredagskväll

Igår blev det en trevlig kväll med två av världens goaste människor Sara och Oliver. Roligt att flera stycken kände igen mig från luciabilden i Nordstan, haha snacka om ansiktsminne. Värre blir det när dom vill att man ska sjunga för dom. Nej tack.
Grädden på moset var att min kära bror kom och hämtade mig. Vet inte hur man hade kommit hem annars i det vädret som var i natt.
Ikväll är det lördag. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Orkar inte gå ut idag, men mamma och dom ska ju iväg så jag har ingen att vara hemma och mysa med. Kanske är jag hemma själv och kollar film eller nåt. Det är nog första gången det har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0