Gymnastikträning

Först kan jag berätta att jag hade en riktigt trevlig söndag. Dom dagarna brukar ju inte vara veckans roligaste, framförallt inte efter sex dagars festande. Men jag och min bror åkte hem till farmor på lite fika, det var riktigt mysigt. Åt massa goda kakor och bullar.

Sen gick jag och träffade Oliver, det var sjukt trevligt, har inte träffat honom sen innan lucia. Vi fikade på Saras fik tills det stängde, sen hade vi en del problem med bilen då bilen hade fastnat i ett isspår. Vi träffade på en trevlig typ som hjälpte oss att putta, det blev lite svettigt men till slut kom vi loss och han körde mig hem som han alltid gör. Gosse.
Idag har jag jobbat, det var så himla mysigt att träffa mina underbara barn igen, jag har saknat dom! Vi gjorde massa skojiga grejer på jobbet, jag var full av energi och påhittighet.
Sen var det dags för terminens första träning med mina favorittjejer. En slapp och flamsig träning, men en del satt kvar i alla fall. Filmade lite idag, för jag ville testa iMovie, så jag var tvungen att göra en liten film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0