Dykning gött

Idag fyller min UNDERBARA vän Frida år. Jag saknar henne så det gör ont i kroppen. Gaaaaah.
Grattis på din dag finaste.
Igår träffade jag luciatjejerna, vi fick god lördagsmiddag på poseidon, sen var det dags att dyka. Det var så SJUKT kul. En häftig upplevelse måste jag säga. Men jag hade ju noll koll på mig själv under vattnet, haha jag vägde ju sjukt mycket. Och så spelade vi lite fotboll, för det fanns en tung boll man kunde ha på botten, men det var sjukt svårt. Framför allt med simfötter. Så nu har jag lärt mig massor. Till exempel hur man tömmer ett cyklop på vatten under ytan och att det inte heter cyklop utan mask. När jag kom upp till ytan hade vi visst varit under i två timmar. Sjukt att man kan ha så roligt i en pool, haha.
Vi avslutade kvällen i bastun, vi är ju rätt bra på att basta, har ju övat en del :)
Idag är det kalas för Martin, och handboll så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0