Är helgen redan slut?

Ja tydligen så är den det. Jag har haft en trevlig helg trots att jag fick fly från min magsjuke lillebror. Jag flyttade hem till pappa i fredags efter jobbet. Det var ingen hemma, så jag fick en fredagskväll helt för mig själv. Andra gången på två veckor, jag börjar bli bra på att vara själv. Lagade mat till mig själv och drack cola. Riktigt gott.
Igår tränade jag mina sötisar, sen var jag hemma och åt, kollade på handboll och spelade spel. Sen kom Katta och vi tog oss in till stan och hamnade för omväxlings skull på Viktoria. Malin fyllde år och vi skålade i champange och sjöng för henne. Massa människor där som jag kände, då är det riktigt kul. Dock gick vi aldrig vidare då det blev lite för mycket redan på ställe ett haha. Så vi bagav oss hem. Men ändå en riktigt trevlig kväll.
Idag har jag hälsat på min farmor på sjukhuset då hon fått en punkterad lunga. Men hon blir nog bra snart. Nu har jag köpt godis till kvällens tv-kväll. Vi ska äta soppa och pannkakor, sen blir det godis till handbollen, Solsidan och Time out. Finns det bättre söndagskvällar? Tror inte det.
Nu ska jag skriva dagbok till Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0