God morgon

God morgon världen.
Igår var jag nästan död. Kändes det som. Jag hade sprängande huvudvärk hela dagen, låg mest i fosterställning och sov. Sen kom magsjukan och hälsade på i vår familj. Kul lördag. Skulle repat på kvällen, men mådde inte så bra så jag stannade hemma. Fick dock middag och sovplats utan att be och böna om det, hade jag inte förväntat mig. Kollade på melodifestivalen. Ganska bra tyckte jag faktiskt. BARA DET ATT DOM TVÅ SÄMSTA BIDRAGEN GICK VIDARE. Då var det inte så roligt längre. Kollade på film med Patrik och Tommy. Somnade. Hade väntat mig att återigen sova 12 timmar och vara död. Men NEJ. Jag vaknade i morse klockan åtta, gick upp och duschade och fixade, städade lite. Så nu är klockan 09:59, vilket betyder storfrukost om en minut. Jag hör hur mamma gör smoothie där uppe. Mums. Det kan bli en bra dag. Om jag håller mig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0