Världens tråkigaste fredag?

Skön dag på jobbet, jobbade bara på förmiddagen, var på utflykt i stan med dom små liven. Sen var det det där med fredagskvällen. Jag älskar när det blir helg, man har massa planer och har inhandlat det goda att äta och dricka.
Visst började det bra, slutade tidigt, skaffade mig tre tunga påsar från systemet, åkte hem och fick toscakaka. Förväntade mig en kväll med mina vänner hos Sanna med middag, Idol och vin. Men då bangade folk hej vilt och det var bara jag och Sanna, och just ikväll råkar Sanna vara den mest opeppa människa jag känner. Så vad gör man då? När alla vänner har planer hit och dit på andra håll? Och så är inte ens mamma hemma så man kan Idol-mysa med henne, nej vad ska jag göra? Vill inte sitta hemma en fredagskväll. Vill att någon trevlig ska ringa och erbjuda mig sällskap, vi får väl se..

Hoppas ni andra har en trevlig fredagskväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0