Söndag.

Ännu en vecka har passerat i mitt ganska händelselösa liv. Det har inte hänt särskilt mycket, jag har jobbat och tränat mina sötisar som vanligt. I fredags var jag hemma hos Julia med min mamma och hennes mamma, egentligen skulle jag och Julia träna Zumba innan, men det var fullsmockat med folk. Vi åkte istället och köpte en fet godispåse och avnjöt den till Idol. Ett rätt tråkigt avsnitt men jag är såklart superglad att Alice gått vidare till kvalet, nu gäller det att rösta mina vänner!
   Igår hade vi mysig tjejkväll hemma hos Sanna. Det var jag, Sanna, Frida, Malin Sjöö, Malin Dahlin och sötaste Annie som jag inte träffat på hela sommaren, det var riktigt kul att träffa henne, även Sjöö som jag inte heller träffat på länge. En mysig kväll med god äppelpaj och mycket vin.
   Idag har jag vikarierat som tränare i hallen, sen har jag varit på gymmet och sprungit och cyklat. Gött var det idag! Sen låg jag i massagefåtöljen en kvart, det var ännu mysigare.

Fick ett mail från Sunwing Resort om ett showartist-jobb jag sökt. Hade varit grymt roligt att få ett sånt jobb, men det krävs ju en audition först, och det kan ju gå hur dåligt som helst. Men man kan alltid hoppas :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt med showartist jobb! :)

2010-09-27 @ 11:30:52
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0