Helmysig helg

Hur tråkig är jag som typ bara skriver på helgerna? Jaja, det är väl då jag har ett liv antar jag. Mina älskade kusiner Elliot och Alma har varit på besök i helgen, så i fredags var jag hemma och kollade idol och mös med min familj.
   Igår var jag på stan och roade mig, träffade Alice, Adeline, Natasha och några från klassen. Man behövde inte ens ställa sig frågan vart Oskar var, för han var på queen. Riktigt kul att träffa Sophia också även om det bara var för en kort stund. Det är änna dags för en reunion snart känner jag.
   Idag har jag haft en riktigt mysig söndag hemma hos Sanna, vi köte god frukost och kollade på idol-repriserna, Alice var minst lika bra denna gången också. Hoppas verkligen du går långt sötnöt. Sen kom Malin också med Sushi :) Nu småkollar jag på Mama Mia och ska snart krypa till kojs.
   En annan rolig sak förresten, jag och Sanna har slängt iväg våra sökningar till Göteborgs lucia, dom kommer tro att det är ett skämt. Jag och Sanna är typ samma person. Man skulle skriva om sina sångerfarenheter med 200 tecken.
   Båda har vi sjungit i kör i Torslanda i sju år och sjunger nu i en vokalensemble med några andra tjejer. Vi har båda gått på Angeredsgymnasiets linje Ny Musik, vi har varit med i Torslanda lucia 2004.

Tror dock inte riktigt att min sång håller, men det hade vart sjukt roligt så man får väl ge det en chans.



Jag och Sanna i Torslanda lucia 2004, en mycket trevlig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0