Grymmehelg

Denna helgen har verkligen varit bra! I fredags var jag ju på Hollywoodfest med allt vad det innebär. Det var rödamattan, goodiebags, chokladfontän, drinkar och buffé. Härlig kväll, och roligt att min före detta klasskompis Sia var där hemkommen från Rhodos.


Självaste födelsedagsbarnet









Lördagen spenderade jag med min älskade mamma på stan med shopping och fika. Sen åkte jag hem till Sanna i majorna och åt thaimat och drack vin med henne och Carro.




Vi begav oss sen in till stan för att börja på Viktoria, fortsätta på Hamngatan för att till sist avsluta kvällen på Excet. Jag tog en enda bild på kvällen, och jag tycker det var en fin bild.




Idag har jag varit på loppis med Sannapanna och sen varit på gympakickoff. Imorgon välkomnar vi en ny vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0