Superhelg framför mig

Jag älskar fredagar. Framförallt när man slutar halv ett. Framförallt när man ska på After Work med sina bästa arbetskamrater. Framförallt när Alice ska briljera i kvällens idol (RÖSTA!). En mycket bra fredag med andra ord.

Lördagen ska inte bli sämre, då är det audition, och tre av mina vänner söker också, så det ska bli riktigt spännande att se hur det går. 
  Sen ska jag hem till favorit-hw på kvällen och fira att hon (snart) är 20 heta år. Underbart. Om jag inte går vidare i lucia ska jag ha roligt all night long.

Hoppas ni har en underbar helg.
Puss på er!

                   


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad jag minns det där som igår!!! Alla dagar på Lönnrunan.. Jag saknar dig ska du veta. Snälla ha tid för mig någon dag!

2010-10-22 @ 02:07:09
Postat av: Matilda

Åh vad glad jag blir! Det var verkligen härliga dagar. Jag träffar gärna dig någon dag :)

2010-10-22 @ 16:56:32
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0