Stylad och repad

Jobbade till 12 idag, inget mer jobb denna veckan. Var hos frisören på bangs for memories på magasinsgatan och klippte mig och gjorde en liten provstyling inför fotograferingen på fredag. Håret blev bra, hon klippte till min page och färgade det lite kallare. Är bara lite rädd att se gråhårig ut, men det gör jag nog inte. Dom var jätteduktiga där annars, bara att bli tvättad i en kvart är ju ett plus. Så jag ska nog byta frisör (förlåt)



Såhär har jag nog tänkt att se ut på fredag.


Sen begav jag mig hem till Lukas och valde ut två låtar som jag ska sjunga imorgon på min audition till Sunwing, det där showartist-jobbet. Jag känner att jag bara ska gå dit och se hur det går. Jag kan ju inte dansa, men jag vill gå dit och kolla hur man gör om man någon gång skulle söka på riktigt, bara se hur bra dom andra är och vad dom säger om mig. Men jag längtar till det är gjort, att få det överstökat.
Nu ska jag kolla bonde söker fru med min lillebror.
Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0