LEDIG





3 veckor repade. 4 veckor kvar. Jag kan kanske två låtar utantill. hur ska jag kunna alla dessa låtar? Jaja, på nåt sätt kommer det väl fungera. Längtar till vi flyttar in på hotellet nu. Btw, vi ska vara med i TV! Bao! Lotta på Liseberg är när våran kröning är. Hoppas man sjunger fint, annars får man väl äta upp det. Tänkte också berätta att pengarna i år går till musikterapin på drottning Silvias barnsjukhus. Så dit ska vi och hälsa på den 18:e. Kommer bli såå mysigt! Vi ska spela in lite låtar med barnen i deras studio. Jag kan också berätta att jag kommer vara kandidat nummer sju för er som är intresserade. Samma som i Torslanda lucia :) Är man kort så är man!

Jag är LEDIG nästa vecka. Eller ja, jag ska jobba med Crawford cup, men eftersom det inte är vad jag brukar jobba med känns det nästan som ledigt. Skönt ska det bli!

Imorgon ska vi till Tranemo och tävla med mina tjejer. Ska ta med mig filmkameran så ska jag lägga upp det här på bloggen när jag kommer hem. Nu blir det tävling med 540´s för första gången. Heja heja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0