Ledig eftermiddag

Ganska skönt att ha ledigt i eftermiddag, har varit och provat glasögon, tänkte faktiskt köpa ett par att ha fram till min (förhoppningsvis) kommande operation. Ska prova lite och känna efter vad jag vill ha.

Tänkte berätta vart lucia-pengarna går till i år, det har ju alltid ett välgörande ändamål, och det är så roligt. Men jag vet inte hur mycket jag får säga, så jag väntar med det. Den 18 nov ska vi i alla fall till denna plats och få se hur dom jobbar och få känna att man faktiskt gör nytta genom att ha roligt.

Istället för att snacka om det bjuder jag på en Youtubefilm från förra årets luciatrupp i Vasakyrkan tillsammans med Lodolakören. Så mäktigt, jag älskar den här låten!




Kommentarer
Postat av: Lina

Shit, jag ryser! Så fint

2010-11-03 @ 20:58:28
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0