Helgmys

Har kommit på att en vecka är väldigt bra. Att jobba fem dagar och vara ledig två är nog helt perfekt. Jag älskar att längta till helgen, älskar när helgen är här och tycker faktiskt inte det är så farligt att gå till jobbet på måndag igen. Konstigt att jag skrev det där.

Fredag kväll spenderade jag på andra långgatan med underbara människor. Jag har verkligen världens bästa vänner. Efter några öl, en skål chilinötter och många skratt sov jag hos Sanna. Gick upp vid tio och åt en mysfrukost med Sanna och Johanna. Begav mig sen till optikern som berättade för mig hur jag borde se. Bra att veta. Var uppe på gympan och fyllde i papper och provdömde mina gymnaster lite, vi har ju tävling nästa vecka. Dock ett otroligt haltande lag. Men dom som var där körde på bra!
Kvällen spenderade jag med Sandra, Tommy och ett mytoman-spel. Trevlig avslutning på helgen må jag säga. Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla lite OC och njuta av att jag har sovmorgon och en HELT ledig dag imorgon. Åh vad jag älskar att leva.



En gammal bild bara för att jag gillar mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0