Hej.

Imorse försov jag mig. Skulle börja tidigt, vid 7, chefen ringde och väckte mig klockan halv 8. Panik. Panik efter att vakna med fetthår och veta att det är FOTOGRAFERING idag när man kommer till jobbet. Det var bara att ta en två-minutersdusch och låtsas vara fräck. Men det gick bra. Jag tror att jag fastnade på kortet.

Mitt feta hår bestod av hårspray från i lördags. Då undrar ni säkert vad jag gjorde i lördags. Jo, jag hade en ypperligt trevlig kväll på Chez Amis med Elin, Lukas och Erik. Där satt vi i flera timmar och lekte lekar. Folk måste undrat varför vi satt och sa Jesus och sju hela kvällen. Men trevligt var det :)

 


Mina fina vänner.



Söndagen spenderade jag hos Sanna min älskade Sanna. Vi drack två kannor kaffe och kollade på tre avsnitt Bert Stjärt. Han är fin.

Fick reda på idag att jag får komma på intervju till Göteborgs lucia på lördag. Hoppas att det går bra, och hoppas mina andra vänner också får komma på autition :) Ska bli skoj!

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen fiiiiiiiiin bild. tack matilda johannesson!

2010-10-04 @ 23:37:40
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com
Postat av: Luk

sjukt fin bild! ;)



och grattsi som fan till lucia, men det visste vi ju alla att du skulle klara av right?

2010-10-05 @ 12:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0