En mycket angenäm helg

I fredags var det dags för den stora fotograferingen. I salongen hade frisören med sig en underbar hund som hette Spike, var nära på att ta med honom hem. Fina blev vi allihopa, dom försökte böja mitt hår utåt, sen inåt. Det slutade med att det blev rakt ner. Surprise. Det är vid sånahär tillfällen man saknar sitt långa hår. Men det spelar inte så stor roll faktiskt, korten blir fina i vilket fall!







Efter att ha fotat hela dagen och kollat på 2,5 timmas Robert Gustafsson kände vi för att gå och käka och dricka ett glas vin tillsammans. Det kommer bli så härligt att lära känna dessa människor, dom verkar så sköna!
  Efter det begav jag mig till Peacock och träffade mina underbara och kollade på BÄSTA Isak Strand som vi kollade på i Sjönevad i somras. För er som inte vet att an är typ asbra så kommer en snutt här (kan vara mysigt att lyssna på medan man läsar inlägget):





Han var som vanligt snorbra och det var roligt att träffa mina vänner en stund.






Jag sov hos Sanna, vi åt som vanligt rostat bröd och kaffe till frukost. Sen promenerade vi i Botaniska trädgården med mamma, Anna och Ebba i det vackra vädret. Upptäckte att det faktiskt låg is på dammarna. Mådde dock inte jättebra denna promenad, men jag piggnade till efter en stund. Vi tog oss en fika i solskenet innan vi begav oss hem. Jag älskar lördagar.

 

Lördagkvällen spenderade jag hemma hos pappa med La Familia och firade min bror som fyllde 19 för ett tag sen. Bättre sent än aldrig. Vi är nog den enda familj som sitter och sjunger med till Björn Rosenströms snuskiga låtar en lördag. Men jag gillar det!

Idag har jag köpt en filmkamera, nu mina lucior ska vi filma! Har även kommit fram till att en Iphone är nästa köp. Fikade sen med Oliver och Sara, två personer som jag träffar alldeles för sällan. Som vanigt skjutsade gentlemannen oss hem. Nu ska jag lyssna lite på mina stämmor till morgondagens rep. Ska bli mysigt att jobba imorgon, längesen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0