En härlig dag.

Idag var jag glad när jag vaknade, glad över att min höst kommer bli underbar. Jag hade ju (dum som jag är) glömt att jag var med i tidningen idag, men som tur var tryckte min underbara Nina upp tidningen i ansiktet på mig när jag kom till jobbet. Sicka trevliga tjejer det var bild på där. Kände att det var tur att gp har rätt prioriteringar, jag och zlatan på förstasidan, känns som att vi ligger på samma nivå liksom.

 




Det var så enkelt att jobba idag, åh vad jag älskar mina små troll jag har där. Sen träffade jag min underbara Frida på en promanad, gick till gympan för att berätta för tjejerna att jag inte kommer träna med dom i höst så mycket. Sen åt jag lite kvällsfika med Fridolf <3







En annan sak som är SJUUUKT rolig är att jag ska till London i januari då pappa fyller 50 och kolla på Arsenal - Manchester City, så sjukt roligt ska det bli, jag har aldrig varit där. Wow!

Ps. Jag fick en klipptid på onsdag, lyxigt att bli klippt hur man vill :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0