After Work är bra.

I alla fall på manana med härliga vänner. Nästa gång vill jag kunna vara ute längre och ha kul hela natten! Men det var trevligt ändå :)


Linnéa och Nina, underbara tjejer!



Jag och Jenny med våra tomma glas.


Idag var det lucia-audition. Jag, Sanna och Sofia var där samtidigt, det gick nog rätt bra för oss alla tre, men man vet aldrig vad det är dom är ute efter. Men om vi inte går vidare så blir jag glad ändå, för då kan jag fira Sara all night long och så har vi bestämt att vi ska sätta upp en julkonsert med vokalensemblen. Så även om jag får ett nej ikväll kommer jag vara glad :) Nu ska jag duscha för jag har en trevlig kväll framför mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Världen är liten! Jag och Linnea har kännt varandra sedan vi var små! :)

2010-10-10 @ 22:35:33
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Världen är liten! Jag och Linnea har kännt varandra sedan vi var små! :)

2010-10-10 @ 22:36:22
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0