Ögoninflammation

I morse var det svårt att öppna ögonen. Dom satt liksom ihop, därav inget jobb idag. Men imorgon blir det jobb ändå. Jag får helt enkelt tvätta händerna och inte ta för mycket i barnen.

Idag ska vi få våra Sebago-jackor och klockor som vi luciatjejer ska få, skoj! Vi ska även till Lindex för att prova andra kläder som vi ska få, och till ecco för att prova skor. Härligt!

Jag har idag på min sjuka dag köpt mig en iPhone. Ååh jag vill ha den nu nu nu. Jag hittade ett abonnemang på halebop som jag inte kunde motstå. Att betala 5000:- för telefonen, och sen bara 149:-/mån i 12 mån. För det får jag gratis surf, gratis sms och 19 öre/min till alla nät. Jag pratade med en på tele 2 om hon kunde övertala mig om ett bättre abonnemang, men hon sa att dom inte har sånna erbjudanden, så då får det helt enkelt bli Halebop. Längtar tills min bäbis kommer...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men va fan matilda.. =P jag har försökt byta abonemang såå länge för att vi ska ha samma.. och när jag väl har bytt, så byter du..Va e det här? =P

2010-11-17 @ 10:58:19
Postat av: Matilda

Hahah Sanna nu överdriver du lite va? "försökt byta" vet jag inte, det tar ju typ en kvart. Men skyll inte på mig, skyll på comviq, det är dom som inte har lika bra erbjudanden!

2010-11-17 @ 17:35:25
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahah Sanna nu överdriver du lite va? "försökt byta" vet jag inte, det tar ju typ en kvart. Men skyll inte på mig, skyll på comviq, det är dom som inte har lika bra erbjudanden!

2010-11-17 @ 17:35:39
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0