Inspelat och klart

Nu var inspelningen färdig. Skönt på ett sätt, men ändå inte. Jag fick sjunga så långt jag ville i låten, det var ju bra. Adams julsång blev det. Men jag var inte nöjd. Min röst var inte alls bra igår och jag blir så konstigt nervös när jag ska spela in. Att det inte får vara falskt, så jag får liksom problem med andning och allting. Men men, det blev nog okej. Sen pratade vi också in "Hej, tack för att du röstar och ger bidrag..."-snutt som kommer höras i telefonen när man röstar.


På inspelningsplats




Jag och goa, goa Hannah


Crawford har satt igång, så nu är hela familjen i full rulle. Imorgon är det lite äldre som spelar, det blir lite roligare att kolla på. Nu blir det bonde söker fru med mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0