Hej då älsklingar

När jag kom hem från repet idag så var mina två hjärtan Sanna och Frida här. Dom hade köpt med sig ost och kex så vi satte oss och mös på mitt golv (min säng var för stökig, jag packar) I vilket fall så kommer jag sakna dessa två något oerhört. Ni betyder allt för mig. Jag älskar er.
Imorgon gäller det. Då checkar vi in!
Och på söndag gott folk, då får ni gärna komma och kolla när vi sjunger i Nordstan klockan 12.00.
Nu måste jag sova, ska upp tidigt och packa ner alla då förhoppningsvis torkade kläder. Sista natten på ett par veckor i min egen säng. Jag ska Njuta!



Kommentarer
Postat av: Sandra

det kommer gå så bra för dig! du är super duktig! Sååååå himla tråkigt att jag inte får se er :( .. Kommer sakna dig snuttan, Puss <3! är så stolt över dig

2010-11-24 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0