Härliga helg

Spat var helt underbart. Första dagen lekte vi lite lekar och repade några låtar. Vi gjorde en liten hyllningsfilm till vår sångpedagog Elisabeth, men vi hade mer uppfattat rörelserna än det musikaliska. Men vi hade skoj. Vi lekte en "hjärta och spöke"-lek där alla fick berätta om vad vi tyckte skulle bli kul och vad man var lite rädd för inför luciaperioden. Nyttigt tror jag.



Efter det checkade vi in på våra hotellrum. Jag och Sara delade rum, mysigt var det.



Sen gjorde vi oss iordning och gick ner för att äta härlig trerätters middag. Förrätten (rökt ren) var typ det godaste jag någonsin ätit.





Kvällen slutade med lite sällskapsspel och mys framför tv:n. Lördagen erbjöd hotellfrukost och några timmar i detta fantastiska spa! Det var bara Hannah som hade kameran med sig in på spat, så jag har inga egna bilder på hur det såg ut, men bjuder på andra bilder så ni kan få se hur det ser ut.






Efter att man kände sig utvilad och ren kom jag hem och gjorde mig iordning för att fira Sofia som fyller 19 idag. Grattis till dig min fina. Det blev Viktoria där jag åt en god hamburgetallrik och drack några glas vin med härliga vänner. Det var en rolig kväll, dock mår jag inte så bra idag. Det var knappt värt det.



Födelsedagsbarnet och brorsan



S.Wilson M.Johannesson



Gossigaste bilden!


Just det! Jag glömde berätta en sak. Jag gick vidare i Sunwing-grejen. Showartistjobbet som jag gjorde audition för. Känns som ett skämt, jag gjorde en usel audition. Men men, deras val. Så imorgon ska jag på info- och intervjudag. Det blir spännande! Jag hör av mig imorgon om hur det gått.

Puss och godnatt mina kära.




Kommentarer
Postat av: Sandra

vackra underbara kvinna

2010-11-14 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0