Fredagsmys=luciamys

Morgonen började med frukostbuffé, sen var det dags för MIG-frukost i Vasakyrkan. Det var rätt maffigt, en fullsatt domkyrka och grym akustik. Harald Treutiger och David Lega satt i publiken och kollade på oss :) Vår luciamamma filmade oss en snutt så här får ni ett litet smakprov (vi altar hörs ju knappt, sjöng högre!):

Efter det har vi sjungit på massa äldreboenden och haft ett gig i Bältespännarparken, det var kallt vill jag lova. Sen har vi avnjutit en god middag på Palace, och dit ska vi också tillbaka nu för att sjunga lite för middagsgästerna. Så nu måste jag sätta på mig linnet, knyta bandet rätt och sätta på mig luciaskorna som skaver. Aj. Jag lägger nog in bilder ikväll.
För er som vill följa luciabloggen klicka HÄR.

Kommentarer
Postat av: sandra

ni är så braaaa

2010-11-27 @ 02:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0