Famous lucia in Sthlm

Idag har vi varit på vår resa till Stockholm. Åh det är SÅ skönt att det är över, jag tycker det är jobbigt att åka tåg. Men det gick sjukt bra, vi är så nöjda. Leif Pagrotsky, Karl-jan Grankvist, Anita Strandell, Lill Lindfors, kulturministern och Mexikos ambassadör var några som njöt av vår sång och som tyckte det var fantastiskt fin. Vi fick höra att det var det finaste i luciaväg någonsin, det är ju grymt att få höra. Lina filmade en låt, nämligen jul jul, här får ni lyssna:

Jag sov för det mesta på resan, sen beställde vi hem kinamat och mös på rummet, Ellie strippade lite. En helt okej kväll med mina luciaflickor.
För er som är intresserade av vårt schema så ser det ut som följande:
*08.30 Sjunga för Scandics frukostgäster
*11.00 Soundchecka i Nordstan
*12 Sjunga i Nordstan
*16.30 Konsert i Johannebergskyrkan med Sölvguttene

Så om ni vill får ni gärna komma och kolla i Nordstan imorgon!
Sånna här fina bilar kör vi runt i. Dom heter Moa och Lambert.



Anna och jag igår



Göteborgs luciatrupp åker tåg



På konserthuset innan intåget

Nu taggar vi luciatåg imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0