Dåligt bloggande

FÖRLÅT mina trogna läsare att jag bloggar dåligt, känner att jag har en del annat för mig. Idag har vi lussat på tre olika ställen bara, så jag passade på att åka hem på eftermiddagen och hälsa på min härliga familj. Även extramamma Maria var där med lite fika, det var hur mysigt som helst. Jag hälsade även på mina gymnaster en stund som i helgen hade gjort en grym insats på RC3! Jag saknar er mina prinsessor <3
Sen har vi bara haft myskväll på hotellet, kollat på love actually.
Tänkte bjuda på två klipp från konserten i Johannebergskyrkan igår ifall ni vill höra lite skönsång ;)

Imorgon ska vi upp halv sex, så nu MÅSTE jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0