Bloggdax

Har ni märkt att jag vintrat till min blogg lite? Jag har också lagt upp en bild på mig själv som ärta där uppe i hörnet, den gillar jag! Och dessutom har jag en gilla-knapp längst ner, det är mäktigt.

Igår var jag ute med Katta som fyllde år (GRATTIS), men eftersom dom var sjuka på jobbet så var jag tvungen att gå in och jobba idag, därav bloggtorkan. Det var i alla fall en mysig jobbdag, tur att man har så goa jobbarkompisar och så UNDERBARA barn.

I helgen var mina gymnasttjejer och tävlade i Tranemo. Jag är väldigt nöjd med deras insats då det var första tävlingen med SM-bedömning. Och en eloge till (snart) 10-åriga Cornelia som bara tränat med oss under någon månads tid, hon gjorde en kanondebut! 
   Jag filmade med min nya videokamera, men när jag tog dom till datorn var det fel format, och när min bror skulle göra om dom försämrades kvalitén och dessutom fungerar bara hoppvarven... Men jag har en film från förträningen på matta, håller på att försöka lägga den på facebook, men det står att det är en timma kvar så jag får nog göra det imorgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0