Barnsjukhuset

Igår var vi på barnsjukhuset och hälsade på. Vi spelade in några låtar tillsammans med barnen (vi sjöng, dom tittade), sen var det en kille som stannade kvar och kompade oss lite på gitarr, han var grym. Vi fick en rundvandring och dom berättade om sjukhuset, det var faktiskt mycket mysigt. Har man någon gång ett sjukt barn vill man ju att det hamnar där. Om jag var barn hade jag gått loss på lekterapin!


Vi tjejer i studion




Jag i sinnenas rum, usch vad berörd jag blev här inne.


Sen var det rep som vanligt, denna dag i cafét så vi fick lite publik då och då. Det gick ganska bra, men jag är lite nervös. HUR SKA MAN KUNNA ALLT? Nästa vecka börjar vi. Det är ju sjukt.


Förresten här är jackorna när vi har dom på oss:




Idag blir det jobb, det blir mysigt. Fredag är det också. Ikväll blir det fest. Puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0