Att shoppa gratis.

Idag har vi fått våra bilder. Jag är SÅ onöjd. Faktiskt till och med lite ledsen. Sofia skickade en av bilderna på mig för ett tag sen, och den är så himmla fin. Men den hade dom inte valt. Dom hade valt den enda bild där jag inte ler. Nej, jag är lite ledsen för det faktiskt.

Men en sak som är rolig är att idag har vi fått jacka, skor, väska, halsduk, handskar, mössa, leggins, underkjol, linnen och en klocka av vår luciamamma. MYCKET pengar i det vill jag lova. Och det liksom får vi. Sjukt. Jag orkar inte ta bilder på grejerna, men några har jag hittat:

  

Här är i alla fall jackan och väskan. Sjukt snyggt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

fantastic!

2010-11-16 @ 22:51:33
Postat av: Eva-Lena

Snygg jacka!!!!

2010-11-17 @ 08:03:27
Postat av: Carro

2010-11-17 @ 18:00:36
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Fan vad nice!! :D

2010-11-17 @ 18:01:33
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0