Värmeslag!

Det är så SJUKT varmt. När hände detta? Natten till igår. Japp igår var en helt fantastik dag. Solen sken och jag lyckades med mitt bakande av rulltårta på jobbet. Yey. Passade mina favoriter Annie och Wilma. Fick också tjuvlyssna på musikalrepet, låter bra, gå dit och titta vettja.
Idag var det förskolans dag. Vi avnjöt rulltårtan och invigde vår nya bollplan med klippning av band och allt. Då var det så sjukt varmt, visste inte vart jag skulle ta vägen. Barnen sprang i kjolar och linnen. Härligt, det är ju högsommar.
Idag blir det rep inför konfirmationen, blir väl bara jag och Elin från vokalensemblen, dom enda två som räknas skulle jag nästan säga. Vilken ensemble!


JAG SAKNAR SOMMAR MED DIG! NU ÄR DU SNAAAAART HEMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0