Underbara superlediga fredag

Igår var en helt fantastik dag med underbart väder! Jag åkte med mina bröder in till heden och kollade lite när dom spelade fotbollturnering. Självklart vann dom.

  

Mötte upp Sanna i stan, sen körde vi till Amhult och handlade lite thaimat som vi avnjöt på våran altan.



Kvällen spenderade vi hemma hos Sofia med spel, sång och skratt. Mina underbara vänner, vad jag tycker om er.
Har fina filmer på när vi sjunger, men jag får inte upp dom på youtube, så det får jag göra en annan dag.


  

Klockan var ganska mycket när vi tog oss hem, men inte helt förvånande satt våra föräldrar på altanen och hade såå mysigt, så då var vi tvungna att sitta och skratta med dom en stund också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0