Tandläkarbesök och gympaträning

Hade bråttom bråttom idag efter jobbet till tandläkaren, men som tur var fanns det en bil hos pappa som jag kunde låna så jag hann i tid. Hon sa att jag hade fina tänder och att jag inte ska äta godis och dricka läsk. Precis som att det skulle få mig att äta annorlunda, att det skulle få mig att inse att socker förstör tänderna. Ibland undrar man alltså.
Tränade sedan mina sötisar. Gick sådär idag, har ingen aning om hur det kommer gå på RM i helgen. Jag hoppas hoppas att mina tjejer gör bra ifrån sig och får finfina poäng av domarna (le tjejer!) Kommer inte på träningen på torsdag, så jag håller nu tummarna inför lördagen, ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0