Söndag

Idag har jag varit med min mor och min bror och kollat på kläder. Gustav köpte kostym till studenten. Tänk att han är så stor min lille.


Visst är dom lika, min bror och Joel Kinnaman?


Sen begav jag mig till trädgårdsföreningen och tog en kaffe och bulle med Malin och Sanna. Mystjejer. Adam kom också förbi en stund, också han en mystjej.

 

 

 

Sen var jag på kvällspromenad med min underbara och älskade Sara (HW).
Varför träffar man inte vissa personer oftare? I vilket fall var det sjukt mysigt. Du är så härlig!



Två avdankade gymnaster njuter av solen och havet.

Att jag fick kramp av att stå sådär behöver vi ju inte tala högt om.


Kommentarer
Postat av: hw

du är en fin vän <3

2010-05-09 @ 21:54:01
URL: http://sahahassaniwesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0