Soliga måndag

Idag jobbade jag mellan 7 och 14 sen gick jag hem chillade en stund, glömde ringa tandläkaren. Jag var tvungen att åka till apoteket så jag frågade min kära bror om han ville följa med och äta lunch i Amhult. Vi köpte med oss mat och tänkte att vi sätter oss vid dammen och kollar när småfolket fiskar. Väl där hittade vi våra kära kusiner, som stod och fiskade och käkade jordgubbar :)


Simon fiskelifiskar


   


Sen var det dags för träning. Vet inte vad som hänt med mina tjejer, men pigga är dom inte! Jonas hade med sin hund Geldof idag, han var så snäll som låg på sin matta under tre timmars träning. Och dregla det kan han vill jag lova.




Tjejtjusaren Geldof


Puss och kram skumbanan (varför man säger så vet jag inte, det rimmar ju inte ens)

Kommentarer
Postat av: Random

svar;

tack så mycket älskade matilda!

du är då allt för underbar.

2010-05-03 @ 21:48:40
URL: http://uddarandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0