RM3 i Katrineholm

Jag har nyss kommit hem från Katrineholm med mina gymnaster. Vi tävlade i RM3 och jag är SUPERNÖJD med tjejernas insats. Vi hade ett fall på matta och en pass på hopp, annars tyckte jag att det var jättebra. Fristendet var fnt, men mycket missar på obliga. Vi fick 8.3 på matta, 8.45 på hopp och 7.3 i fristående. 13:e plats av 24, bara tre placringar från fina. Det tycker jag är bra jobbat med tanke på att halva laget var skadade eller borta. Till hösten är vi i final tjejer!
Här är tävlingen som filmats med min digitalkamera, men jag vet inte vad som hände med kvalisorten när jag la den på facebook :( Men men, den får ligga uppe så länge.




Eftersom det är sent och jag inte orkar lägga upp bilder eller så från när vi var där, har jag tur att jag har två sötgymnaster som videobloggat åt mig idag! Frida och Linnéa. Hahah älskar att Linnéa säger att vi har vait på ett ålderdomshem hahahha.




Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: hw

vad duktiga ni vaaar <3 stolt över er! HAHAHA LINNEA, ålderdomshem.. jag skrattar ihjäl mig hahahahhaha _:D

2010-05-30 @ 23:16:41
URL: http://sahahassaniwesterberg.blogspot.com
Postat av: frida

hahahaha skrattar varje gång jag ser filmen! så fula! haha :D

2010-06-01 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0