Patriks Student

Idag tog min bror Patrik studenten, han var fin idag. Först hade vi släkten här, sen kom alla kompisar som tackat ja på facebook. Patrik missuppfattade ju detta lite, insåg kanske inte att detta var en förfest, kanske drack han lite för mycket. Men kul hade han. Undrar bara hur roligt han kommer ha ikväll. Tänkte bjuda på lite bilder :)



   


Tänkte först inte lägga upp denna videon, men eftersom typ alla Puttes kompisar var där (och så har jag druckit några öl) så gör jag det. Passa på och titta, jag kanske tar bort den imorgon :P





Frida var här också, jag frågade om hon fick sova hos mig och det fick hon. Så himla MYSIGT! Åh vad jag älskar henne. Miiih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0