Lördag - hemlighetens stora dag

Detta var en heelt underbar dag som kändes VÄLDIGT lång. Jag har ju gått med en liten hemlighet i flera månader, och det var att Frida skulle komma hem från Paris (hon har ju bott där sedan oktober) och vara med på Sannas 21-årsfest. Sanna och alla andra trodde att Frida skulle komma hem på måndag och att dom (eftersom Sanna åker till Värnamo) inte skulle ses på flera veckor. Jag och Frida hade fixat allt så bra och jag hade skrivit en låt till Sanna där Frida skulle komma och sjunga med. Så jag var nervös hela dagen, och ville bara att det skulle bli kväll. Jag åkte hem till Frida på morgonen och vi övade in låten i stämmor. Så underbart att få träffa henne, har saknat henne så fruktansvärt mycket!

Sedan för att få dagen att gå åkte jag med pappa och Eva-Lena till stan för att kolla på Göteborgsvarvet och dricka lite öl. Det var urmysigt och vädret var inte direkt att klaga på. Tyvärr missade vi Maria som sprang, hon sprang alldeles för fort!


E-L och Papi



Jag var glaaa och excited inför kvällen


Sen var det dags för Sannas 21-årsfest och Fridas entré. Jag gömde Frida och hennes pojkvän på våran altan medan dom inväntade klartecken. Jag spelade min låt, sjöng fruktansvärt och kom av mig flera gånger. Men det gjorde inget för Sanna blev såå glad när Frida kom att hon grät. Och det var många som gjrde faktiskt, så det är väl bra betyg för våran planering ;) Adam filmade det hela, hamnar säkert på fb, då kan jag lägga upp det här. Nej jag skäms inte.
Vi gick inte ut, utan var kvar hos Sanna. Det var den mest saliga blandning av människor man kan tänka sig. Det börade med att det nästan var släktkalas, våra föräldrar, syskon och alla möjliga. Sen kommer PFalk (min plastbror) och TommyP, sen kommer även Fridas bror med mina plastsyskons bror. Det är knappt att jag vet vilka jag är släkt med och inte. Men trevligt var det :)


Älskar att det är vi tre igen <3


   


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0