Lediga onsdagen inte så ledig

Onsdag. Min enda dag i veckan som är ledig från gympa eller kör. Jag gick hm från jobbet i strålande sol, tänkte att jag ska bannemej inte sätta mig vid datorn eller somna framför tv:n. Så jag gick innanför dörren, bytte om och gick ut och sprang. Helt underbart med alla vitsippor som öppnat sig helt för att ta till sig varenda minut av solens strålar. En bra springdag, kändes som jag orkade hur länge som helst. (För att  vara mig då).
   Sen kom jag hem, tänkte ta det lugnt resten av dagen, men istället åkte jag med mamma och Ebba och kollade när bror Gustav och bror Anton spelade match. Grymma är dom mina små pojkar. Gustav gjorde mål, sen att det blev bortdömt var inte så viktigt. Ebba sjöng "ut med domarn och in med Nalle Puh" en stund innan vi åkte hem till Ebba och drack te. Anna kom ju aldrig hem, så jag valde att gå. Fast på grund av skoskav fick jag springa hem. Så nu har jag sprungit två gånger idag.

Tyvärr glömde jag kameran, så inga bilder för dagen. Men vi hörs imorgon. Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0