Långhelg

Igår var jag hemma hos Sanna och hade lite mysigt. Mina föräldrar kom och våldgästade, så vi hade en trevlig kväll tillsammans. Frida fick vara med oss på Skype en stund :)
Idag har jag varit ledig, och det vill jag lova att det märktes. För det första sov jag till HALV TOLV. Brukar aldrig hända. För det andra bestämde jag och min bror oss för att ta fram en påse ostbågar och kolla på nykeln till frihet. Filmen var hur bra som helst och ibland är det skönt att få ha slappa dagar. Pappa och Eva-Lena kom hem med pizza och sushi som vi avnjöt på altanen. Mysigt faktiskt. Sen tränade jag mina tjejer på kvällen. Faktiskt en mycket bra träning. Sen har jag bara varit hemma och druckit ett glas rött och kollat på hochey. Imorgon får det allt bli ordning på mitt sociala liv igen :)
Har tyvärr inte haft min kamera med mig till pappa nu, får hämta den imorgon. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lukas

Så mysigt vissa kan ha det medan andra jobbar! :)

2010-05-14 @ 00:10:49
Postat av: Matilda

Japp XD

2010-05-14 @ 12:04:52
URL: http://matildajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0