Inflyttningsferra

Igår var det inflyttningsfest hon Bella. Mycket mysig lägenhet! Värdinnan hade fixat så mysigt med chips, dipp, ostbollar, salta pinnar, godis och allt som hör därtill. Det var väl mest Katta och jag som åt som vanligt. Sanna hade köpt ett vitt vin, och lyckats köpa ett desertvin! Det var nog det äckligaste jag smakat, men det blev en trevlig kväll ändå :D
Tyvärr hade min kamera inga batteri, men hä är några bilder från Sannas mobilkamera:

      

Idag är det en underbar söndag, solen skiner som aldrig förr! Tänkte städa rummet, men jag måste leva livet känner jag. Städa kan jag göra en annan dag. Så jag och Sanna ska till stan nu och ha det myysigt. Men först ska jag mysa lite med min mamsi på altanen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0