Påskdag


Dagens outfit

Idag har det varit påskfirande på dagis. Jag har varit påskkärring och kommit in på kvast och sjungt gullefjun. Vi fick underbart god påsklunch, en buffé till barnen och en till dom vuxna. Vi fick lax, sill och massa gott. Påskmust till barnen och cider till fröknarna (alkoholfri ofc ;) En förälder gav oss fröknar på vänskapen ett påskägg att mumsa på på rasten. 
Vi har pysslat massa, barnen har gjort fina kycklingar, jag gjorde ett ägg. Såhär fint blev det:




Nu ska jag tvätta bort mina fina fräknar och så ska jag med Oliver, Sara och Lukas och kolla på Tilda som ska ha 70-talskonsert i skolan. Ska bli superroligt!

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin Fint Matilda! =D

2010-03-31 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0