Otrohet och toscakaka

Usch.. Mamma berättade om en otrohetsaffär som drabbat ett par jag ALDRIG trodde skulle skiljas åt. Eller drabbat och drabbat... Det är ju ett val man gör, fy fan vad jag hatar otrohet. Jag har aldrig varit det och tänker då aldrig vara det heller. Jag har varit med om det och det är det värsta jag varit med om tror jag. Just att man har så svårt att vara arg på någon man älskar. BLÄ.

Jag har börjat jobba på den nya avdelningen nu. Det är bra, personalen är trevlig men ungarna är GALNA. Dom gör knappt några rätt känns det som. Och det är så tråkigt, jag vill umgås skoja leka och pussa på mina små barn. Men nu känns det som att man bara behöver skälla på dom hela tiden. Men men, dom verkar nöjda med mig i alla fall. Och det är våran köksvecka nu, så vi ska baka på fredag. Jag tänkte att jag skulle göra Julias underbara kaka med brownie, marshmallows och jordnöts/chokladblandning med riskrisp. Men så kom jag på att man inte får ha nötter :( Och Julia som var så gullig och skickade recept och allt. Men istället blev det en underbart god kokos-toscakaka :D Eller jag vet inte om den är god, har inte smakat. Kanske ska jag göra det. Så här ser den ut i alla fall.

                                   
               Hoppas den smakar lika gott som den luktar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0