Magsjuka

I fredags hade jag en slappdag hemma och kollade på lets dance och solsidan med Mange, sen kom mamma och hennes härliga vän Malin hem och vi drack vin och pratade. På lördagen åkte vi in till stan och handlade. Jag mådde illa typ hela tiden, vi var på café, men jag drack bara lite te. Sen var jag och träffade Sanna, det var längesen. Sen åkte jag hem till farmor för vi skulle äta middag där hela familjen, men det blev ingen mat för mig eftersom jag blev magsjuk. Mamma hämtade mig, och jag hade en trevlig lördagskväll som jag spenderade i sängen och i badrummet. Men så är det väl när man jobbar på dagis.

Mamma och Magnus i trädgårdsföreningen. Puttinittigt.


Idag är jag bättre, men har lite ont i magen då och då. Men jag har tvättat bort all magsjuka i alla fall, jag har varit jätteduktig idag. Jag har tvättat två maskiner, dammsugit och dammat mitt rum, jag har städat badrummet och plockat upp diskmaskinen. Bra där Matilda. Nu är jag värd att ligga och kolla på film eller något. Att bero på film så kollade jag på en film igår som jag älskade när jag var liten: Jumanji. Älskar den!



Pusshej


Kommentarer
Postat av: My

Åh den filmen älskade jag också när jag var liten! Det gör jag väl fortfarande ;) Det är så mysigt att kolla på "barn" filmer när man är sjuk. Det gör jag alltid =) Hehe

2010-03-13 @ 14:17:22
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0