Helg

Igår var jag och fikade med Katta och Daniel. Vi var på Condeco avenyn, så käckt att dom har vin där så jag som inte körde kunde få mitt också ;) Alltid lika tervligt med dom, och jag och Katta har bestämt att vi ska ha en "ut och ragga"-kväll och använda oss av olika raggningssätt och se om vi får "napp".

     

De tre bockarna bruse


Idag har jag vågat mig hem till magsjukehuset hos mamma, hoppas att jag håller mig frisk. Jag fick frasvåfflor med grädde och sylt :) Till middag blev det sushi, sen kollade vi på millenium med munnen fylld med godis, chips och coca cola.

 


Mumsigt


Nu måste jag sova, för imorgon blir det gympa för hela slanten, och så blir det sommartid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0