Helg

Det har varit en bra helg. Jag flydde i fredags efter att både Martin och Patrik blivit magsjuka hem till Sanna. Det var mysigt att vara en del av familjen Ryding för en helg. Vi åt räkor och kollade på "så ska det låta". Och drack vin såklart. I lördags hade vi konsert till minne av Torslandaskolan. Pengar samlades in för att niorna ska kunna ha bal. Det var en låång konsert men det var kul att lira med Torslanda Folkrockers :)

Sen på kvällen åkte jag till Madelene i Tuve och förfestade, sen gick vi till Berså. Ett faktiskt mycket underskattat uteställe enligt mig. Massa musik från 90-talet som man lyssnade på när man var liten blandat med nya låtar. Levande ljus och soffor, vilken klubb har det? Jag hade en trevlig kväll som avslutades med en hamburgare och sen taxi hem till Sanna vid fyra.


Jag och Sanna

       
Sanna och Bella        Ella Patte Katta

  
Katta fick en lapdance och passade på att sno hans garderobskort

Sanna är så go och bra. Såhär mysigt hade vi det på söndagsmorgonen innan jag åkte på släktkalas.
Tack för en urmysig helg :)



PS. Dagens fall av kräksjuka: Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0