Gymnastik 4 life

Gympa gympa hela dagen. Först hade jag en extraträning med en barngrupp mellan 9 och 1, det var trevligt jag fick både pizza och presentkort på bio. Någon som vill med?
   Sen tävlade mina goaste tjejer i regionsfinal i klasserna. Dom var så duktiga idag! Det blev en andraplats på hopp och jag är både stolt och nöjd med mina tjejer <3 Skulle vilja ha lite mer tid med tjejerna, kunna prata och umgås, dom är mina sötisar. Tråkigt att man måste vara tränare och tjata hela tiden. Kanske ska bli gymnast istället? ;)

Lite bilder från bussresan hem: (Film från tävlingen ligger på facebook)

 
  

Imorgon blir det att jobba igen. Men det är kortvecka i alla fall. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0